lørdag, april 08, 2006

Konserter og teater på reisen

Ofte når jeg drar på reise er det fordi jeg først har kjøpt meg billett til en konsert eller forestilling i en europeisk by.

Jeg anbefaler det å jakte på en konsert eller teater du liker og kjøpe billett til det, og når du først er på turen kan du jo likevel gjøre det man pleier å gjøre på en helgetur.
Og flybiletter? Det går jeg billig for seg hvis man er tidlig ute.

Men jeg klager på norske aviser, de forteller lite om kulturbegivenheter i naboland.

La meg dele noen favorittlenker

Dette er min favoritt, svært oppdatert på konserter i London.

Dessverre har jeg ikke funnet like gode konsertoversikter til andre byer jeg har vært i. Tips meg gjerne. F.eks syns jeg de jeg vet om til Paris og Berlin er råtne.

Festivaler i Europa, her er det mange festivaler, men det kan være utydelig om programmet er oppdatert for i år eller om det er fjorårets program, så vær obs

Her er en del teaterlenker til europeiske byer

Og denne viser teater og musikaler bare i London