tirsdag, september 05, 2006

Bilene på Island

Man skulle kunne leid en spesial-sight-seeing-bil med panoramavinduer, hadde ikke det vært fint? Nesten sånn som paven satt i for at alle skulle se paven, men jeg ville ha det for å kunne se alt ute. Og så kunne det regnet på glasstaket.

Barnemakt!

Vi kjørte rundt på Island i leiebil, og jeg er ikke noen biljente så jeg visste ikke dette, men det virker pussig at bilen piper når mor og far glemmer setebeltet, mor og far har rompevarme, og sin egen air-c, så de gangene det var min tur til å sitte baki var jeg kald og de foran varme. Og jeg gjetter det er de foran som vanligvis har makta over tempe i bilen.

Men det jeg egentlig skulle vise dere

Det var så mange svære biler der, og noen hadde de spesialbygd sånn som denne. Syns det hvor sykt rar den er?

Shit det gjør det egentlig ikke, for jeg har glemt sammenlikningsbilen ved siden av. Dette er en mye høyere bil enn sånn stor bil vi har her som jeg også har sett før tross alt.
Kanskje en biljente ser forskjellen. Eller gutt.

1 Comments:

Blogger Ragnhild said...

De kaller det å heve jeepene sine; og så har de egne jeep-klubber der de kjører på fjelltur og sånn. det underligste er vel egentlig hvor utrolig vanlig det er å ha en sånn ufornuftig stor bil - i byen. ifølge venninnen min er de nemlig umulig å parkere med!

tirsdag, september 05, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home