mandag, august 28, 2006

Landevei!

2. dag på Island var en transportetappe fra Reykjavik til Akureyri, med stopp på bensinstasjoner og gatekjøkken.

Naturbildene mine ble ikke fine, men det er såklart noe interessant å finne overalt.

Dette skiltet her f.eks, ingen tvil om at vi kunne få varm mat på dette gatekjøkkenet.



De har SE og HØR her også...



Og godter så klart, det har de på bensinstasjonen her og,
her er det mest "islandske" godtene jeg fant, med -ur-endinger.



Der jeg kommer fra har vi også fiskeutstyr på Samvirkelaget,
men hestesko har vi ikke, og det var det mest eksotiske jeg så.
Men så er det også mange hester ute og går her, store flokker.

2 Comments:

Blogger Einar said...

Liker reisebilaget ditt. Aldeles utmerket med passe korte og illustrerte snutter underveis på en reise. Kjenner litt av reisefølelsen selv.

tirsdag, august 29, 2006  
Blogger fr.martinsen said...

Takk.

Jeg beynte å lure på om noen er her... bortsett fra meg.

Men det er sant, det er ofte de små tingene som gjør det syns jeg.

onsdag, august 30, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home